↑ Terug naar Stamcafé

Uw laatste film

Home Forums Stamcafé Uw laatste film

Dit onderwerp bevat 94 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Gustaaf Gustaaf 8 maanden, 3 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 95)
  • Auteur
    Berichten
  • #649
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Met één oog naar hersendood kijken en met het andere een film volgen, het kan. Daarom: welke film heeft u zojuist gezien?

    #693
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Bloedbroeders(2008)

    Slecht script, totaal geen binding met de personages, zelfs geen “jaren 60 gevoel” Waardeloze film

    #720
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Into the Abyss (2011)

    Indrukwekkende documentaire waarin Werner Herzog op zijn wijze de voorgeschiedenis van een doodstraf bekijkt.

    #863
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Battleship (2012)

    Afgrijselijk slechte film die welhaast gesponsord moet zijn door de US-navy. Twee uur beeldmateriaal was in deze dan ook een erg zware zit.

    #919
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    3:10 to Yuma (2007)

    Remake van de klassieker met Glenn Ford. Desondanks een prima western, waar weinig op is aan te merken.

    #951
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Prince of Persia: The Sands of Time (2010)

    Vermakelijke en ongecompliceerde avonturenfilm in de traditie van The Mummy.

    #1008
    Slagers
    Slagers
    Bijdrager

    Margin Call (2011)

    Best wel boeiende film. Geen thriller zoals beloofd werd, maar ondanks dat het over bankzaken en saaie kantoormensen ging was het een prima alternatief voor BZV 😉

    #1009
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Het is natuurlijk al vlug beter dan BZV. 😉 Wat een pokke programma, vijf minuten kijken, en ik krijg de kriebels al. En die krijg ik over het algemeen niet snel. De film ken ik trouwens niet.

    #1037
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    A.U.B. kijk deze films niet, doe het uzelf en uw TV niet aan!

    ———————————————————————————————————-
    Striptease (1996)

    ———————————————————————————————————-

    The Devil’s Teardrop (2010)

    ———————————————————————————————————-

    Connors’ War (2006)

    ———————————————————————————————————-

    #1148
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Abraham Lincoln: Vampire Hunter (2012)

    Weinig originele film die slaat als een lul op een drumstel. Film zonder enige diepgang en pretenties. Desondanks als puur amusement wel weg te krijgen..

    #1187
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    New Kids Nitro (2011)

    New kids turbo was ik na een halfuurtje al spuugzat, deze na 10 minuten. Dit is gewoon geen basis voor een volwassen speelfilm van 1.5 uur. Dit was weer meer van hetzelfde als deel 1, maar dan nog minder grappig. Weer het taalgebruik, dezelfde platte grappen en nog minder verhaal en dezelfde een andere mongool! Gelukkig zijn de heren inmiddels gestopt.

    #1428
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Blood and Chocolate (2007)

    Soort van Twilight. Weinig memorabele film. Niets om voor thuis te blijven.

    #1474
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    The Death and Life of Bobby Z (2007)

    Vrij waardeloze film met een Paul Walker in den hoofdrol. Allemaal leuk en aardig maar met één nadeel, die gast kan voor geen 5 meter acteren. Zonde dat Fishburne hier zich voor leent.

    #1588
    Slagers
    Slagers
    Bijdrager

    Beklemmende film die door de tijd springt, zeker aan het begin van de film moet je goed opletten om er ‘in’ te blijven. Er is geen verteller oid, dus je weet niet altijd ‘in welke tijd’ het fragment zich afspeelt. En aangezien ik uberhaupt de inhoud van de film niet vooraf kende was het even zoeken waar het naartoe ging. Maar het is een prima film over de band van een moeder die geen moeder had willen zijn en een (daardoor?) nogal freaky zoon opvoedt die uiteindelijk in het gevang terecht komt. Inhoudelijk ga ik er verder niets over zeggen, gewoon kijken.

    #1589
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Beklemmende film die door de tijd springt, zeker aan het begin van de film moet je goed opletten om er ‘in’ te blijven. Er is geen verteller oid, dus je weet niet altijd ‘in welke tijd’ het fragment zich afspeelt. En aangezien ik uberhaupt de inhoud van de film niet vooraf kende was het even zoeken waar het naartoe ging. Maar het is een prima film over de band van een moeder die geen moeder had willen zijn en een (daardoor?) nogal freaky zoon opvoedt die uiteindelijk in het gevang terecht komt. Inhoudelijk ga ik er verder niets over zeggen, gewoon kijken.

    Verrek, ik ken die film in het geheel niet. Effe een trailertje scoren.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 95)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.