↑ Terug naar Sportkantine

Eredivisie

Home Forums Sportkantine Eredivisie

Dit onderwerp bevat 35 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Gustaaf Gustaaf 8 jaren, 8 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #1263
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Roept u maar!

    #1264

    Ajax kunnen we dit jaar wel afschrijven. Inhaalrace van 2011, zit er dit jaar niet in.

    #1443

    Vitesse – NEC en FC Utrecht – FC twente. Twee interessante potjes.

    #1675

    Is er vandaag een einde gekomen aan de trainerscarrière van Van Basten?

    #1717
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Oei, oei, PSV VS Twente. Twee sukkelaars tegen elkaar. Hoe gaat dat aflopen?

    #1866

    Waardeloze pot van PSV. Kampioenschap blijft spannend.

    #1870
    Slagers
    Slagers
    Bijdrager

    Twente begint eindelijk een beetje fatsoenlijk te spelen. Nu nog iets effectiever, want het had ook 7-2 kunnen zijn tegen Heracles. Knullig verlies van Vitesse trouwens, dus we staan er ondanks al het geklaag nog prima bij.

    #1871
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Je kunt er geen peil op trekken. Gang van zaken lijkt op vorig jaar. PSV volgende week uit tegen NAC. Hopen op een gelijkspelletje. :-S

    #3199
    lapzwans
    lapzwans
    Bijdrager

    Tja, wie zal het gaan worden? Ik gok toch maar op de kampioen van de laatste twee jaar.

    Dat moet ik nog invullen...

    #3200
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Tja, wie zal het gaan worden? Ik gok toch maar op de kampioen van de laatste twee jaar.

    Hahahaha, ze staan net uur uurtje of 5 op kop van de eredivisie en de aanhang krijgt weer praatjes. PSV verdient het niet. Twente kan het op de buik schrijven. Ajax gunt het niemand. Blijven 010 en Vitesse over. Ach, met beide kan ik wel leven. 🙂

    #3295
    Slagers
    Slagers
    Bijdrager

    Het is een bijzondere competitie dit jaar. Er is eigenlijk geen team wat het echt verdient om kampioen te worden op basis van het vertoonde spel over het hele seizoen. Maar spannend is het wel en er wordt aardig gescoord, dus het is ook vaak nog best leuk om te kijken. Ik denk dat het wel weer Ajax zal worden inderdaad, maar voor deze ene keer mag Vitesse er van mij ook wel mee aan de haal.

    Benieuwd of Feyenoord dit weet vol te houden, dit elftal is namelijk niet uit luxe geboren. Ze konden niet anders dan jeugd (voortijdig) inpassen en op koopjesjacht gaan. Dat pakt nu super-goed uit en ze hebben ook nog eens heel weinig blessures volgens mij. Benieuwd of ze dat vol weten te houden, ook als er wel (een beetje) geld is.

    #3488
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Het is een bijzondere competitie dit jaar. Er is eigenlijk geen team wat het echt verdient om kampioen te worden op basis van het vertoonde spel over het hele seizoen. Maar spannend is het wel en er wordt aardig gescoord, dus het is ook vaak nog best leuk om te kijken. Ik denk dat het wel weer Ajax zal worden inderdaad, maar voor deze ene keer mag Vitesse er van mij ook wel mee aan de haal.

    Benieuwd of Feyenoord dit weet vol te houden, dit elftal is namelijk niet uit luxe geboren. Ze konden niet anders dan jeugd (voortijdig) inpassen en op koopjesjacht gaan. Dat pakt nu super-goed uit en ze hebben ook nog eens heel weinig blessures volgens mij. Benieuwd of ze dat vol weten te houden, ook als er wel (een beetje) geld is.

    Idd, knap van Feyenoord om op deze manier zo ver te komen. Een kampioenschap van Vitesse zou wel voor de nodige roering in de voetbalwereld zorgen. PSV verdiend het niet, de verdediging is niet van eredivisieniveau. Dus ik vrees samen met jou dat 040 uiteindelijk weer met de schaal gaat leuren.

    #3686

    Kampioenschap is beslist. Strijd om 2e plaats wordt nog spannend.

    #4322
    Slagers
    Slagers
    Bijdrager

    Nou, het seizoen zit er op. Volgend seizoen geen gedram met Europa League, volle focus op de competitie voor FC Twente dus. Laat nu die transfers maar op gang komen, ben wel benieuwd wie er volgend jaar (nog) in het roodrode shirt over het gras zullen hobbelen.

    #4323
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Nou, het seizoen zit er op. Volgend seizoen geen gedram met Europa League, volle focus op de competitie voor FC Twente dus. Laat nu die transfers maar op gang komen, ben wel benieuwd wie er volgend jaar (nog) in het roodrode shirt over het gras zullen hobbelen.

    PSV moet ook gaan vernieuwen. Zullen de nodige spelers verkocht ‘moeten’ worden. Wat er voor in de plaats komt? Ik hou mijn hart vast. Vorige zomer hadden we een redelijk rustige transferperiode in Nederland. Dat zal dit jaar wel anders zijn.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.