↑ Terug naar Sportkantine

UEFA Europa League

Home Forums Sportkantine UEFA Europa League

Dit onderwerp bevat 8 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Harry van Bakhoven Harry van Bakhoven 11 jaren, 5 maanden geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #842
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    De wedstrijden.

    #843
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Slechte pot van Twente. PSV een prima prestatie. Maar of we de UEFA Europa League echt serieus moeten nemen, das een ander verhaal.

    #851
    Slagers
    Slagers
    Bijdrager

    Dramatisch voetbal van Twentse kant. Tegen Ajax hoopte ik op een incident, maar dit was nog slechter.

    Die Boyata mogen ze ook terugsturen naar City, toch verschrikkelijk dat Wisgerhof voor zo’n prutser op de bank moet zitten?

     

    PSV had een makkelijke avond, ondanks dat Napoli met een b-team speelde toch een puike prestatie. Ze beginnen steeds beter in vorm te komen en het gaat (hopelijk) weer een spannende strijd om het kampioenschap worden.

    #852
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Mclaren neemt de EL volgens mij niet echt serieus en die desinteresse is volgens mij ook merkbaar in het elftal. Napoli heeft PSV onderschat, dachten er wel ff overheen te lopen. Ze begonnen in de laatste 10 minuten ook flink te schoppen, was pure frustratie. Die Boyata was idd erg slecht. Die zou in de PSV-verdediging niet echt opvallen. 🙂

    #1121

    Twente en PSV, beide niet best. EL. boeit ze geen hout.

    #1167
    Slagers
    Slagers
    Bijdrager

    Buiten prestige levert de EL ook niets op volgens mij. Dus misschien ook wel logisch dat het ze niet boeit aangezien het alleen maar extra belasting is. Wel jammer voor de supporters op de tribune.

    Aan de andere kant speelt Twente al weken niet best en was de EL wedstrijd niet veel slechter de de laatste competitiewedstrijden.

    #1168
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Twente speelde nog redelijk. PSV was rampzalig tegen die Zweden. Alles draait om de competitie. De EL terug naar een knock-out systeem.

    #1334

    Het was weer niet best deze avond. PSV was helemaal een drama.

    #1502

    Deze week de volgende ronde. PSV maakt zich blijkbaar niet zo druk.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.