↑ Terug naar Stamcafé

Uw laatste film

Home Forums Stamcafé Uw laatste film

Dit onderwerp bevat 94 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Gustaaf Gustaaf 9 maanden, 3 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 95)
  • Auteur
    Berichten
  • #3246
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Sanctum (2011)

    Voorspelbare en erg saaie film. Zonde van de tijd. Film is blijkbaar in 3D opgenomen. Misschien dat ie in de bioscoop met een brilletje op, iets spectaculairder is.

    #3371
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Street Fighter: The Legend of Chun-Li (2009)

    Het gebeurt niet vaak, maar dit was zo slecht dat ik het na drie kwartier niet meer trok en verder zapte.

    #3471
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Predators (2010)

    Geen super film maar niet zo slecht dat ie ging irriteren. Verwacht niet te veel en dan is deze sci-fi actiethriller, onder het genot van een pilsje en een zak paprikachips best weg te krijgen.

    #3621
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Master of the World (1961)
    Denk dat dit de slechtste film is die ik ooit gezien heb. En ik heb wat slechte films gezien. Badr Hari zou hier ongesteld van worden!

    #3809
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Shutter Island (2010)

    Een door de oude meester Martin Scorsese vakkundig gemaakte thriller in de traditie van Hitchcock. Geen artistiek hoogstandje maar zeker een degelijke film waar weinig aan mis is. Misschien het plot, dat was ietwat tegenvallend.

    #3853
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Immortals (2011)
    Waardeloze film die blijkbaar alleen gemaakt is als een soort van platform om 3D trucjes te tonen. Film slaat als een lul op een drumstel. Deze film aub niet kijken (zonde van de tijd) en zeker niet kopen. Spijtig dat goede acteurs zoals: Mickey Rourke en John Hurt hier acte de présence geven. Enig pluspunt zijn de redelijke computer graphics

    #3888
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Daybreakers (2010)

    Science Fiction Thriller die een aardig begin heeft maar uiteindelijk toch uitmond in een matig en voorspelbaar plot. Desondanks toch wel een redelijk film.

    #4023
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Epic Movie (2007)

    Oei, dit was slecht, echt slecht. Verder zouden er komische momenten in deze comedy moeten zitten, Gustaaf heeft ze echter niet kunnen ontdekken.

    #4035
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    City of Ember (2008)

    Aardige familiefilm, niets meer, niets minder.

    <center></center>

    <center><iframe width=”675″ height=”380″ src=”http://www.youtube.com/embed/FOC8PdK9gSA?rel=0″ frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe></center>

    #4121
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Hansel & Gretel: Witch Hunters (2013)

    Razendsnel, vermakelijk en pretentieloos amusement. Gretel mag 24/7 bij Gustaaf op slechteriken komen jagen.

    #4215
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Machete (2010)

    Deze “over the top film” heeft buiten een beetje humor weinig boeiends te bieden.

    #4339
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    WarGames: The Dead Code (2008)

    Een paar dagen terug heb ik deze film ergens op den TV gezien. En eerlijk is eerlijk, ik ben hem al grotendeels vergeten. Dus…..

    Als bonus de complete film hiero:

    #4430
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Deze films. Ik zou ze niet doen.

    ———————————————————————————————————-
    Tomorrow, When the War Began (2010)

    ———————————————————————————————————-

    Mr. Woodcock (2007)

    ———————————————————————————————————-

    Undisputed II: Last Man Standing (2006)

    • Deze reactie is gewijzigd 10 jaren, 10 maanden geleden door Gustaaf Gustaaf.
    #4617
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Age of the Dragons (2011)

    Remake van de film / boek klassieker Moby Dick. Maar dan met draken in plaats van walvissen, en de walvisvaarder heeft plaats gemaakt voor een uit de kluiten gewassen bolderkar die door de omgeving wordt getrokken. Dramatische film.

    #4684
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Limitless (2011)

    Bij de baasjes al eens vakkundige beoordeeld door Scarfie. Dus daar heeft Gustaaf weinig aan toe te voegen!

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 95)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.