↑ Terug naar Stamcafé

Uw laatste film

Home Forums Stamcafé Uw laatste film

Dit onderwerp bevat 94 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Gustaaf Gustaaf 9 maanden, 3 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 95)
  • Auteur
    Berichten
  • #5616
    Scarfie
    Scarfie
    Lid

    <strong class=”d4pbbc-bold”>Face/Off (1997)

    Deze film slaat echt helemaal nergens op. Zelfs Cage en Travolta weten zich geen raad in deze debiele film. En het mooiste, deze film krijgt op IMDB een heuse 7.3. Het moet niet veel gekker worden.

    Mwoah, vond hem destijds, maar meningen veranderen, best wel te haggelen. Misschien dat ik nu ook anders tegen deze film aankijk.

    #5618
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    <strong class=”d4pbbc-bold”>Face/Off (1997)

    Deze film slaat echt helemaal nergens op. Zelfs Cage en Travolta weten zich geen raad in deze debiele film. En het mooiste, deze film krijgt op IMDB een heuse 7.3. Het moet niet veel gekker worden.

    Mwoah, vond hem destijds, maar meningen veranderen, best wel te haggelen. Misschien dat ik nu ook anders tegen deze film aankijk.

    Ik heb me behoorlijk zitten irriteren tijdens deze film. Maar, dat is mijn mening, kan me ook voorstellen dat veel mensen er anders over denken. Gelukkig hebben we niet allemaal hetzelfde oordeel. Dan zou het ook een saaie bedoeling worden. 🙂 Het klopt dat je menig over sommige films kan veranderen met het verstrijken der jaren. Maar bovenal. Mooi om je deskundige oordeel hier weer te kunnen lezen.

    #5670
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Kom je onverhoopt één van deze krengen tegen op TV. Vlug verder zappen!!

    ———————————————————————————————————-

    Die hard 4 (Live Free or Die Hard) (2007)

    ———————————————————————————————————-

    The Marine (2006)

    ———————————————————————————————————-

    Cyborg (1989)

    ———————————————————————————————————-

    Few Options (2011)

    ———————————————————————————————————-

    #5778
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    World War Z (2013)

    Dit is duidelijk een gemiste kans. Flinterdun en rammelend verhaal met een zwak plot. Deze film lijkt verder gefilterd te zijn van bloed en gore. En laten we eerlijk zijn, een beetje zombiefilm moet dit wel in zich hebben. Is er verder niets goed aan deze film? Jawel, de actie scenes zitten technisch goed in elkaar en de timing in deze scenes is vaak ook prima. CGI vond ik op zich ook goed voor elkaar.

    #5978
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Source Code (2011)
    Groundhog’s Day meets The Matrix of zoiets. Weinig originele film die mij halverwege zelfs begon te irriteren. Te diep nadenken over deze film is ook niet aan te raden. Hij wordt dan zelfs lachwekkend.

    #6081
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Dark Relic (2010)
    Bijna alle films op RTL7 zijn slecht en alle films van SyFy zijn nog slechter. Voeg dit samen (en dat doen ze bij RTL 7 te vaak) en je krijgt deze diepe bagger. Heb dit niet uit kunnen zitten.

    #6133
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    The Devil’s Tomb (2009)
    Warrige, slechte en overbodige B-film. Jammer dat Cuba Gooding Jr. zich hier voor leende. En oja, sommige personen kunnen het beter bij muziek maken houden en het acteren aan andere over laten.

    #6269
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Pacific Rim (2013)
    Spectaculaire Computer Graphics. Voor de rest weinig! En yep, Ron Perlman doet ook weer mee. (zie hierboven)

    #6347
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Red Planet (2000)

    Mislukte film over een mislukte mars kolonisatie.

    #6393
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Star Trek: Into Darkness (2013)
    Film die in het begin zeker boeit door spectaculaire beelden en een geloofwaardig verhaal. Later begint een en ander toch vager te worden.

    #6513
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    The Lone Ranger (2013)
    Gap van alles bij elkaar. En gooi dit in een geforceerd grappig western jasje . En yep, dan krijg je dit soort shit! Deze film heeft weinig om het lijf en is grappig bedoeld., helaas wordt ie dat nooit.

    #6722
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Elysium (2013)
    Deze film begint in een overbevolkte en vervuilde wereld en eindigt met het moment dat iedere wereldbewoner het eeuwige leven krijgt. Hoe debieler kan het worden? De eerste paar minuten is deze film nog wel weg te krijgen, tot het moment dat Matt Damon wordt voorzien van keukenkastjesopenduwers en een HDMI aansluiting. Deze film is in principe een sci-fi flick maar dan met een veel te groot budget! Mensen, doe u dit niet aan…

    • Deze reactie is gewijzigd 10 jaren, 5 maanden geleden door Gustaaf Gustaaf.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door Gustaaf Gustaaf.
    #6776
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Into the Wild (2007)
    Hele aardige road movie/ drama. Verhaallijn verteld het waargebeurde verhaal van Christopher McCandless. Tweede verhaallijn laat door middel van flashbacks zien waarom één en ander zo ver kwam.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door Gustaaf Gustaaf.
    #6894
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Captivity (2007)
    Deze SAW clone heeft weinig om het lijf. Gelukkig zit er een enigszins onverwachte twist in het verhaal.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door Gustaaf Gustaaf.
    #6916
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Stealth (2005)
    Hopelijk heeft HAL (2001: A Space Odyssey) dit nooit hoeven te aanschouwen. Hij had zich omgedraaid in zijn graf. Zelfs Jessica Biel was ietwat aan de gezette kant. Dus dat is ook geen reden om deze film te kijken.

    Schandalig, een onverlaat heeft de hele film (in HD) op youtube gezet!

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door Gustaaf Gustaaf.
15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 95)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.