↑ Terug naar Stamcafé

Uw laatste film

Home Forums Stamcafé Uw laatste film

Dit onderwerp bevat 94 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Gustaaf Gustaaf 10 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 95)
  • Auteur
    Berichten
  • #4760
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Transformers: Revenge of the Fallen (2009)

    Aardige CGI. Voor de rest niets, alleen een bruine arm richting US army.

    #4905
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Deze films. Ik zou ze niet doen.

    ———————————————————————————————————-
    Hostage (2005)

    ———————————————————————————————————-

    The Living Daylights (1987)

    ———————————————————————————————————-

    The Cell 2 (2009)

    ———————————————————————————————————-

    #4972
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    No escape from Absolom (No Escape) (1994)

    Zo mee en dan vermakelijke b-film.

    #5060

    ericv
    Lid

    Ben momenteel The Wire aan het bekijken.. zonder meer een van de betere series die ik gezien heb…

    #5061
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Ben momenteel The Wire aan het bekijken.. zonder meer een van de betere series die ik gezien heb…

    Zie daar wel ooit iets van voorbij komen op den tv. maar nog nooit een aflevering gezien. Zag dat het van HBO komt. Daar komen meestal wel de betere series vandaan.

    #5081

    ericv
    Lid

    het is echt de moeite waard om te kijken. Heb net seizoen 1 gezien, het einde was wat gehaast leek het.. Mocht best nog een paar episodes langer duren, maar zo gaat dat in series..

    Heel goed acteerwerk. Slechts 2 acteurs passen niet echt goed bij hun rol, maar zelfs zij spelen boven gemiddeld.

    Goed verhaal, realistisch, de hardere kanten van de maatschappij wat aankaarten.. Het is allemaal niet zwart/wit en zeker uit het leven gegrepen..

    Echt een aanrader!

    #5082
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Huppakee, Seizoen 1 net achter de rug. Draaien wij op Hersendood gewoon de eerste aflevering van seizoen 2. 😉

    #5092

    ericv
    Lid

    hahaha. 😉

    Ik overdreef niet he. 😉

    #5093
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    hahaha. ;-)

    Ik overdreef niet he. ;-)

    Ik zal er eens een keer goed voor gaan zitten.

    #5295
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    The Midnight Meat Train (2008)

    In het begin zit er nog wel enige suspense in deze film. Later is het bovenal oppervlakkig en voorspelbaar

    #5424
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Oblivion (2013)

    Goed gemaakte sciencefictionfilm die blijft boeien tot het einde. Verder ziet het er visueel allemaal prima uit. Zeker de moeite waard om een paar uurtjes aan op te offeren.

    #5479
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    28 Days Later (2002)

    Britse zombiefilm (Britten zijn dol op zombiefilms) die redelijk goed gelukt is.

    #5540
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    Face/Off (1997)

    Deze film slaat echt helemaal nergens op. Zelfs Cage en Travolta weten zich geen raad in deze debiele film. En het mooiste, deze film krijgt op IMDB een heuse 7.3. Het moet niet veel gekker worden.

    #5574
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    28 Weeks Later (2007)

    Wederom een Britse zombiefilm en wederom een aardige film, zeker voor de liefhebbers van het genre.

    #5601
    Gustaaf
    Gustaaf
    Bijdrager

    The Colony (2013)
    Het eerste dat opvalt zijn de matige computer graphics. De film weet in het begin nog wel te boeien, maar valt in zijn geheel door de mand op het moment dat de slechteriken ten tonele verschijnen. Mager verhaaltje dat na drie kwartier wel erg voorspelbaar wordt.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 95)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.